Menedzserkönyvek
-
AZ ADAKOZÓ - AVAGY MIÉRT IGAZ AZ,HOGY AKI AD,SOKKAL TÖBBET KAP VISSZA?" (2010)"
2 990 FtIdézet a könyből: "Pindar ismét bólintott. - Az emberek többsége így reagál erre. Sőt, sokan nevetésben törnek ki, ha meghallják, hogy a siker titka adni. ...Nincs készleten
-
GONDOLKODJ NAGYBAN - ÉS CSAPJ ODA KEMÉNYEN - MENEDZSER ÉSZJÁRÁS SOROZAT 2. (2010)
4 490 FtEz a GAZDASÁGI-VÁLSÁG TÚLÉLŐ KÖNYV, de jócskán túlmutat a bukás üzleti és személyes feldolgozásán. Megmutatja, hogyan használd a Nagyban gondolkodás szemléletét...Nincs készleten
-
A VÁLASZTÁS MŰVÉSZETE (2010)
3 900 FtMi a szabadság? A szabadság a választás joga: a jog, hogy megteremtsük magunknak a választás alternatíváit. A választás lehetősége nélkül az ember nem ember, hanem csak...Nincs készleten
-
AZ ALKOTÓ ELEM - FEDEZD FEL, MIRE SZÜLETTÉL, ÉS MINDEN MEGVÁLTOZIK (2010)
3 900 FtHa képzeletünket és kíváncsiságunkat szabadjára engedjük, többé semmi sem lehetetlen. Sir Ken Robinson a kreativitás, az innováció és a humán erőforrások...Nincs készleten
-
DRUCKER MINDEN NAPRA - 366 INSPIRÁLÓ ÉS MOTIVÁLÓ GONDOLAT AZ ÉV MINDEN NAPJÁRA, (2009)
5 990 FtPeter F. Drucker a világ legtöbbet idézett menedzsmentguruja. Az amerikai társadalom az ő könyvein nőtt fel, és szelleme az iskolákon túl az óvodákat is áthatja. A ma...Nincs készleten
-
HATÉKONY IDŐGAZDÁLKODÁS (2008)
1 990 FtHogyan tervezzük meg a munkaidőnket? Melyek a legfontosabb feladataink? Hogyan csoportosítsuk, milyen sorrendben végezzük el azokat? Hogyan kezeljük az időrabló tényezőket?...Nincs készleten
-
SIKERES TÁRGYALÁSTECHNIKA (2008)
1 990 FtMi is a tárgyalás? Mondják művészetnek, mások hivatásnak, és vannak, akik egyszerűen csak a munkájuknak tekintik. Bárminek nevezzük, egy biztos: lehet jól és rosszul...Nincs készleten
-
A HOLTPONTON NE ADD FEL! (2011)
3 200 FtA sikeres emberek titka, hogy ha kemény erőfeszítésre van szükség, tovább tudnak menni, de az értelmetlen küzdelmet képesek feladni.Mi a holtpont?Az ötödik...Nincs készleten
-
-
MINDEN MARKETINGES /HAZUDIK/ SZTORIZIK (2011)
3 200 FtSeth Godin legújabb botránykönyvében a marketing egészen új formájáról, paradigmaváltásáról ír. A lényeg: mindnyájan történeteket mesélünk a házastársunknak,...Nincs készleten