Vásárlási feltételek

A webshopban közzétettek nem minõsülnek ajánlatnak. A HIRCON Tanácsadó Kft. fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a vásárló, a web áruházon keresztül leadott megrendelést visszautasítsa, ha az nem teljesíthetõ. A HIRCON Tanácsadó Kft. az egyes termékek vonatkozásában – különös tekintettel az aktuális akciókra is – fenntartja az árváltozás jogát. A HIRCON Tanácsadó Kft.. rögzíti, hogy a webáruház által automatikus visszaigazoló üzenete nem tekinthetõ sem aláírt, írásbeli szerzõdésnek, sem pedig a HIRCON Tanácsadó Kft.- által tett kötelezõ vételi ajánlatnak.

Azon termékeknél amelyeknél fel van tüntetve a kizárólag egyedi megrendelésre felirat, azt kizárólag a vásárló kérésére szerezzük be a visszaigazolt áron! Mivel egyedi megrendelés történik, így az elállás joga ezen termékekre nem vonatkozik!

A vásárló a rendelés leadásakor a következõ információkat köteles megadni:

Szállítási mód, és az ehhez tartózó ûrlap összes kötelezõ mezõjét, a fizetési módot, mely által tudomásul veszi az értéknövelt szolgáltatás árát!

A Konyvshop24.hu fenntartja az árváltoztatás jogát, valamint rajtunk kívülálló hibákért - legyen az nyomdai vagy technikai - felelõsséget nem vállalunk. A Konyvshop24.hu fenntartja a jogot az akciók elõzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére.

Bármely módosítás abban az idõpontban lép életbe, amikor online megtalálható a Konyvshop24.hu weboldalon.

A Konyvshop24.hu oldalon található termékek általában raktáron vannak. Ha a megrendelés után mégis kiderül, hogy a termék nincs raktáron, a Konyvshop24.hu felveszi a vásárlóval a kapcsolatot, a megrendelés módosulhat, vagy a kifizetett összeget visszatérítjük. Az ebbõl adódó mindennemû kártérítést elutasítjuk.

Amennyiben lehetséges, a Konyvshop24 tájékoztatja a vevõt, hogy rendelése mely fázisban van éppen.

Személyes átvétel esetén a megrendelt termékeket 5 munkanapig áll módunkban tárolni. Amennyiben ez idő alatt a Megrendelő nem jelentkezik, a termékeket továbbértékesíthetjük.

Fehérneműt (melltartót, illetve női, férfi, gyerek alsót) és fürdőruhát higiéniai okok miatt csak minőségi kifogás esetén áll módunkban visszavenni/cserélni!

A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követõen használatba fogta, kimosta vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minõségi követelményeknek.

 

Garanciális problémák és szavatosság
 
A Szolgáltató a minőségi problémák elkerülése végett a csomagolás és postázás előtt minden terméket átvizsgál.
Ha a Szolgáltató ennek ellenér hibásan teljesít, a Vásárló kérheti a termék garanciális cseréjét. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a Vásárló nem a megvásárolt terméket vagy termékeket kapja meg, ha a megrendelt termék törött, karcolt, vagy anyaghibás. Szolgáltató nem fogad el reklamációt arra hivatkozva, hogy a termékleírásban szereplő fotó és a valóságban kézhez kapott termék színárnyalata eltér egymástól.
 
A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.
 
A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.
 
Kellékzavatosság: A Vásárló választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve ha ez lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára egyéb igény teljesítéséhez képest aránytalanul nagyobb költséggel járna. Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. A hiba a Szolgáltató költségére is kijavítható. Vásárló jogosult a szerződéstől elállni. Az Vásárló a kiválasztott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, azzal azonban, hogy az áttérés költségét köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
 
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetőek.
 
Termékszavatosság: Az Vásárló termékszavatosság esetén kizárólag a hibás termék kijavítása vagy kicserélése kérhető.
 
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultság nem érvényesíthető.
 
Termékszavatossági igény kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Vásárló köteles bizonyítani.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
a termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


 

Sportshop24.hu csapata