MINDEN MARKETINGES /HAZUDIK/ SZTORIZIK (2011)

MINDEN MARKETINGES /HAZUDIK/ SZTORIZIK (2011)

Elérhetőség: Nincs készleten

152447
3 200 Ft

Gyors áttekintés

Seth Godin legújabb botránykönyvében a marketing egészen új formájáról, paradigmaváltásáról ír. A lényeg: mindnyájan történeteket mesélünk a házastársunknak, barátainknak, főnökünknek, alkalmazottainknak, de még saját magunknak is. Bár tudjuk, nem a teljes igazságot mondjuk, mégis működik, ezért csináljuk. A sztorikban ugyanis a bonyolult egyszerűvé, a felfoghatatlan felfoghatóvá válik. Így lesz a teljes igazságból saját magunk gyártotta igaz hazugság. A marketingeseknek is ezt kell tenniük, mert ezt várjuk el tőlük. A szükségleteken túl vágyakat kell kielégíteniük és a bejáratott marketing módszerek helyett hiteles sztorikat kell gyártaniuk. Ez az igaz kihívás. Az győz, aki képes haladni a korral. „Nincs más választásunk: vagy sztorizunk, vagy eltűnünk a süllyesztőben.”
Seth Godin legújabb botránykönyvében a marketing egészen új formájáról, paradigmaváltásáról ír. A lényeg: mindnyájan történeteket mesélünk a házastársunknak, barátainknak, főnökünknek, alkalmazottainknak, de még saját magunknak is. Bár tudjuk, nem a teljes igazságot mondjuk, mégis működik, ezért csináljuk. A sztorikban ugyanis a bonyolult egyszerűvé, a felfoghatatlan felfoghatóvá válik. Így lesz a teljes igazságból saját magunk gyártotta igaz hazugság. A marketingeseknek is ezt kell tenniük, mert ezt várjuk el tőlük. A szükségleteken túl vágyakat kell kielégíteniük és a bejáratott marketing módszerek helyett hiteles sztorikat kell gyártaniuk. Ez az igaz kihívás. Az győz, aki képes haladni a korral. „Nincs más választásunk: vagy sztorizunk, vagy eltűnünk a süllyesztőben.”

Írja le saját véleményét

Ezt véleményezi: MINDEN MARKETINGES /HAZUDIK/ SZTORIZIK (2011)

Termék címkék

Használjon szünetet a címkék elválasztásához. Használja az aposztróf jelet (') kifejezésekhez.