MARKETINGMENEDZSMENT 2012 (2012)

Elérhetőség: Nincs készleten

167976
9 690 Ft

Gyors áttekintés

"A Marketingmenedzsment 14. kiadásához a mű átdolgozásának elsődleges célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb MBA marketingtankönyv szülessen meg.A szerzők törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet. "
"A Marketingmenedzsment 14. kiadásához a mű átdolgozásának elsődleges célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb MBA marketingtankönyv szülessen meg.A szerzők törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet. "

Írja le saját véleményét

Ezt véleményezi: MARKETINGMENEDZSMENT 2012 (2012)

Termék címkék

Használjon szünetet a címkék elválasztásához. Használja az aposztróf jelet (') kifejezésekhez.