Politika, bel-, külpolitika

Rács Lista

Csökkenő irány beállítása

241-250-ig Össz.: 380

  1. MIÉNK (LETT VOLNA) A TÉR? -  A MAGYAR MÉDIA MAGÁNOSÍTÁSA 1989-1999 (2014)

    MIÉNK (LETT VOLNA) A TÉR? - A MAGYAR MÉDIA MAGÁNOSÍTÁSA 1989-1999 (2014)

    Ez a kötet azokról a politikainak mondható napi- és hetilapokról szól, amelyek 1989 elején már, és 1999-ben még mindig életben voltak (és amelyek – kevés kivétellel –...
  2. A PUHA KÖLTSÉGVETÉSI KORLÁT - KORNAI JÁNOS VÁLOGATOTT MUNKÁI IV. (2014)

    A PUHA KÖLTSÉGVETÉSI KORLÁT - KORNAI JÁNOS VÁLOGATOTT MUNKÁI IV. (2014)

    Kornai János válogatott munkáinak IV. kötete a puha költségvetési korlát témakörét járja...
  3. NEMZETISÉGEK GÖRBE TÜKÖRBEN - 19. SZÁZADI NEMZETISÉGI SZTEREOTÍPIÁK MAGYARORSZÁG (2014)

    NEMZETISÉGEK GÖRBE TÜKÖRBEN - 19. SZÁZADI NEMZETISÉGI SZTEREOTÍPIÁK MAGYARORSZÁG (2014)

    E kötet a maga nemében egyedi, újszerű vállalkozás: magyarországi és ausztriai élclapok karikatúrái és szövegei alapján igyekszik szemléltetni a magyar, illetve...
  4. KIS MAGYAR CSALÁDNÉVATLASZ (2014)

    KIS MAGYAR CSALÁDNÉVATLASZ (2014)

    A kötetben található 370 térképlap bepillantást enged a Magyar családnévatlasz több mint öt éve tartó, jelenleg is folyó munkálataiba. A most közzétett kartogramok...
  5. AZ EGYÜTTÉRZÉS IRODALMAI ÉS VONZATAI (2014)

    AZ EGYÜTTÉRZÉS IRODALMAI ÉS VONZATAI (2014)

    Gilbert Edit (1963) a pécsi egyetem Modern Irodalomtörténeti és Irodalomelméleti Tanszékének docense.Nem csak irodalomra reflektáló esszéket, hanem színikritikát,...
  6. FELNŐTTEKHEZ FELNÖVŐ ISKOLA? - AZ ISKOLARENDSZERŰ FELNŐTTOKTATÁS AKTUÁLIS TÁRSAD (2014)

    FELNŐTTEKHEZ FELNÖVŐ ISKOLA? - AZ ISKOLARENDSZERŰ FELNŐTTOKTATÁS AKTUÁLIS TÁRSAD (2014)

    A gazdaságilag fejlett társadalmak az egész életen át tartó tanulás paradigmáját mára elfogadni látszanak. Egyre határozottabban körvonalazódó jövőkép a tanuló...
  7. GIMNAZISTÁK ÉS TÁRSADALOM MAGYARORSZÁGON A 19. SZÁZAD ELSŐ FELÉBEN (2014)

    GIMNAZISTÁK ÉS TÁRSADALOM MAGYARORSZÁGON A 19. SZÁZAD ELSŐ FELÉBEN (2014)

    A tanulás sorsformáló tényező, azonban az, hogy ki miként viszonyulhozzá, milyen jelentőséget tulajdonít az iskolai teljesítménynek, igen különbözőlehet. Aligha...

Rács Lista

Csökkenő irány beállítása

241-250-ig Össz.: 380