NYERESÉGKÖZPONT, ÜZLETÁG, DIVIZIÓ

NYERESÉGKÖZPONT, ÜZLETÁG, DIVIZIÓ

Elérhetőség: Nincs készleten

30725
3 400 Ft

Gyors áttekintés

A kilencvenes évek elejétől Magyarországon növekvő érdeklődés tapasztalható az iránt, hogy miképpen lehet több üzletágban tevékenykedő, nagyobb méretű vállalatoknál decentralizált, profit- és piacorientált irányítási rendszert működtetni. Ezek a rendszerek egy stratégiai kérdésekkel foglalkozó, szolgáltatásokat nyújtó vállalati központból és több, nyereségközpontként megszervezett, önállóan tevékenykedő üzletágból, stratégiai üzleti egységből állnak. Az ismert közgazdász részletesen foglalkozik a szervezeti felépítés kialakításának kérdéseivel, az egyes funkciók és tevékenységek decentralizálásának problémáival, a vállalati belső átadásokkal, a belső piaccal és az elszámoló árakkal, a teljesítmények ellenőrzésével, a vezetők ösztönzésével. Bemutatja azokat az emberi problémákat, amelyek egy ilyen irányú átszervezésnél óhatatlanul felmerülnek, foglalkozik a stratégiai és az operatív szervezés tartalmi és módszertani kérdéseivel, az üzletágak közötti szinergikus kapcsolatokkal, majd vége
A kilencvenes évek elejétől Magyarországon növekvő érdeklődés tapasztalható az iránt, hogy miképpen lehet több üzletágban tevékenykedő, nagyobb méretű vállalatoknál decentralizált, profit- és piacorientált irányítási rendszert működtetni. Ezek a rendszerek egy stratégiai kérdésekkel foglalkozó, szolgáltatásokat nyújtó vállalati központból és több, nyereségközpontként megszervezett, önállóan tevékenykedő üzletágból, stratégiai üzleti egységből állnak. Az ismert közgazdász részletesen foglalkozik a szervezeti felépítés kialakításának kérdéseivel, az egyes funkciók és tevékenységek decentralizálásának problémáival, a vállalati belső átadásokkal, a belső piaccal és az elszámoló árakkal, a teljesítmények ellenőrzésével, a vezetők ösztönzésével. Bemutatja azokat az emberi problémákat, amelyek egy ilyen irányú átszervezésnél óhatatlanul felmerülnek, foglalkozik a stratégiai és az operatív szervezés tartalmi és módszertani kérdéseivel, az üzletágak közötti szinergikus kapcsolatokkal, majd vége

Írja le saját véleményét

Ezt véleményezi: NYERESÉGKÖZPONT, ÜZLETÁG, DIVIZIÓ

Termék címkék

Használjon szünetet a címkék elválasztásához. Használja az aposztróf jelet (') kifejezésekhez.