Ön most egy olyan könyvet tart a kezében, amely a legszélesebb látókörrel,a legfrissebb példák kiemelésével, imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának különös találkozását.Sas István reklámpszichológus, reklámfilmrendezőPapp-Váry Árpád könyve a 21. századi edutainment" műfaj eklatáns példája: szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi, történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat.Dr. Koltai Andrea kereskedelmi vezető, Chello Central EuropeEz a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.Nagy László head of branded entertainment, Havas Media