Hogyan hangolható össze a magas fokú ügyfélkapcsolatitevékenység a vállalati stratégiával? Hogyan teremtsünkértéket vevőink számára, és hogyan segíthetjük avevőket, hogy a vállalat számára értéket hozzanaklétre? Hogyan hangoljuk össze az értékesítésicsatornákat, hogy konzisztens képet és szolgáltatástnyújthassunk ügyfeleinknek? Milyen informatikaimegoldásokra van szükségünk a CRM-projektmegvalósításához? Végül pedig milyen eszközökkelszámszerűsítsük a CRM teljesítményét és a befektetésekmegtérülését?Ha Ön – például mint vállalati szakember – épp egyCRM-projekt megvalósításán fáradozik, e kérdésekbármelyikével szembetalálhatja magát:Adrian Payne könyvében arra vállalkozott, hogy a fentikérdésekre átfogó választ adjon, integrálva a CRMkülönböző megközelítéseit – a stratégia, informatika,szervezet és adatbányászat szempontjait. A szerzőkonkrét eseteken keresztül mutatja be, hogy különbözővállalatok – Zürich Bank, British Telecom, HarleyDavidson, Gu