Az ördög mindig a részletekben bújik meg! Ezért is örülök ennek a hiánypótló munkának, hiszen az üzletiajándékozás témaköre és gyakorlata mindeddig mostohán kezelt, periférikus terület volt kommunikációs iparágunkban.Olyan részkérdés, amelyre alig fordítottak figyelmet a szakemberek vagy a cégvezetők. Apróság, és mégisfontos! Saját példámon tapasztaltam, egy-egy jól megválasztott és tudatosan alkalmazott ajándék milyenhatékonyan képes az üzleti partnerek viszonyulását pozitív irányba változtatni. Korábban, még ügynökségvezetőkéntkarácsonyra egy-egy üveg kaliforniai jégbort vásároltam, és ajándékoztam ügyfeleim vezetőinek: egy levél kíséretében.A levél arról szólt, hogy százévente talán, ha egyszer előfordul az, hogy Kaliforniában, a napfény hazájábanhavazik, elfagy a szőlőtermés, és a gazdák ilyen jégbort tudnak készíteni. Azért küldöm ajándékba ezt az üvegfinomságot, mert ritkaság, mint ahogy ritkaság egy ügynökség és egy ügyfél közötti olyan problémamentes éssikeres együttműködés is,