NEVEK HARCA - HOGYAN NYERI MEG A CSATÁT A SZEMÉLYES MÁRKÁD? (2014)

NEVEK HARCA - HOGYAN NYERI MEG A CSATÁT A SZEMÉLYES MÁRKÁD? (2014)

Elérhetőség: Nincs készleten

183500
4 990 Ft

Gyors áttekintés

Mi az a személyes márka és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével? Nagy Krisztina könyve nem „szakirodalom” a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány. A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.
Mi az a személyes márka és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével? Nagy Krisztina könyve nem „szakirodalom” a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány. A könyvből kiderül, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével erős, egységes és a célcsoport számára vonzó üzleti énmárka építhető, és hogyan használhatjuk ezeket szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat.

Írja le saját véleményét

Ezt véleményezi: NEVEK HARCA - HOGYAN NYERI MEG A CSATÁT A SZEMÉLYES MÁRKÁD? (2014)

Termék címkék

Használjon szünetet a címkék elválasztásához. Használja az aposztróf jelet (') kifejezésekhez.