Mitől lett fantasztikus világsiker a Macintosh? Miért vált ennyire vonzóvá? És vajon mi kell ahhoz, hogy saját termékeinket, szolgáltatásainkat mi is hasonló sikerrel tudjuk piacra dobni? Guy Kawasaki hiteles és meggyőző történeteken keresztül mutatja be, hogy a sikerhezma már nem elég a jóötlet,a kiváló szakértelem és a befektetői bizalom. A versenyben ugyanis csak az győz, aki elsajátítja az elbűvölés művészetét, amely akaratlanul is megváltoztatja mások érzéseit, gondolkodásmódját, de még a tetteit is. Hatására az ellenségeskedés átcsap udvariasságba, az udvariasság kedvességbe,a szkeptikusokból és cinikusokból pedig hívők lesznek.Ezernyi kipróbált és jól bevált módszer létezik arra, hogyan tömjük tele a zsebünket még több pénzzel. Guy szerint azonban az elbűvölés egészen más rugóra jár: az elbűvöléssel nem az a célunk, hogy rászedjünkmásokatés azonnal busás haszonra tegyünk szert, hanem, hogy jó érzéseketváltsunk ki. Az emberek ugyanis nehezebben változnak és változtatnak, mint gon