ÉDESEM VAGY MOSTOHÁK? - VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSEK A MOZAIKCSALÁDOKBAN (2014)

ÉDESEM VAGY MOSTOHÁK? - VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSEK A MOZAIKCSALÁDOKBAN (2014)

Elérhetőség: Nincs készleten

184096
2 400 Ft

Gyors áttekintés

Manapság már nem lepődünk meg azon, ha valaki mozaikcsaládban él. Az újfajta családmodellek kialakulását elsősorban a gazdasági és a társadalmi változások indukálták. A mozaikcsaládok vizsgálatával leginkább a pszichológusok és a szociológusok foglalkoznak, de jelen kötetben egy marketing alapú megközelítést olvashatunk. A vásárlási döntés folyamatának és az abban vállalt szerepeknek a vizsgálata új szemléletmóddal egészíti ki a korábbi kutatásokat, feltárja a mozaikcsaládon belüli mechanizmusokat, konfliktusokat és a családtipológiai megközelítések új irányát mutatja be. A monográfiát minden olyan szakembernek és érdeklődő olvasónak ajánlom, aki fontosnak tartja a társadalom és ezen belül új célcsoportok alaposabb megismerését.
Manapság már nem lepődünk meg azon, ha valaki mozaikcsaládban él. Az újfajta családmodellek kialakulását elsősorban a gazdasági és a társadalmi változások indukálták. A mozaikcsaládok vizsgálatával leginkább a pszichológusok és a szociológusok foglalkoznak, de jelen kötetben egy marketing alapú megközelítést olvashatunk. A vásárlási döntés folyamatának és az abban vállalt szerepeknek a vizsgálata új szemléletmóddal egészíti ki a korábbi kutatásokat, feltárja a mozaikcsaládon belüli mechanizmusokat, konfliktusokat és a családtipológiai megközelítések új irányát mutatja be. A monográfiát minden olyan szakembernek és érdeklődő olvasónak ajánlom, aki fontosnak tartja a társadalom és ezen belül új célcsoportok alaposabb megismerését.

Írja le saját véleményét

Ezt véleményezi: ÉDESEM VAGY MOSTOHÁK? - VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSEK A MOZAIKCSALÁDOKBAN (2014)

Termék címkék

Használjon szünetet a címkék elválasztásához. Használja az aposztróf jelet (') kifejezésekhez.